Video

Tre Cime Di Lavaredo, a 3-a oara in 3

La prima mea incursiune in Dolomiti, in urma cu vreo 17, 18 ani, pe langa multe alte trasee, aveam sa fac si traseul Tre Cime di Lavaredo, de la Rifugio Auronzo pana la Rifugio Locatelli si retur. Asa am ajuns sa fac cunostinta cu cele 3 masive stanscoase atat de faimoase. Adevarul este ca am fost fascinata si de atunci mi-a ramas gravat in minte silueta atipica a grupului muntos.

Am revenit in 2018 cu Silviu si am abordat alt traseu, cel de via ferrata, pentru alte perspective de la inaltime si mai frumoase asupra Tre Cime si a muntilor din jur. Este un traseu aglomerat, este super usor de parcurs pe jos, are zero portiuni tehnice, dar ofera privelisti spectaculoase si de aceea m-as intoarce sa-l parcurg de oricate ori.

In 2021 drumurile noastre de prin Alpii Italiei, ne-au ghidat din nou spre Tre Cime, de data aceasta in formula de 3, cu un Piticut dupa noi. Am si ales traseul in cunostinta de cauza, stiind ca este usor si totusi ofera atat de multa satisfactie vizuala.

Din pacate vremea nu a fost cum am sperat, a fost cam frig, iar in zonele expuse batea un vant rece si taios, chiar daca in calendar inca era luna August. Vlad a fost destul de nelinistit si am facut multe opriri pentru a calma spiritele, astfel incat nu am ajuns prea departe pe traseu, desi noi speram sa luam pranzul la Rifugio Locatelli.

Am oprit la un ceai inainte de a intra pe traseu, la Rifugio Auronzo, ne-am oprit pe drum sa mai manance Vlad, apoi sa mancam noi ceva la Rifugio Lavaredo, unde era potop de lume, iar dupa, am urcat pana in saua de la baza stancilor de unde am facut cale intoarsa dupa cateva incercari nereusite de a face o poza de familie in locul de unde se aliniaza cel mai frumos cei trei munti. Vlad nu mai avea stare, deloc. Dar nu e capat de lume, tot am reusit sa facem jumatate din traseu, avem poze cu Tre Cime din toate unghiurile din iesirile anterioare si sunt absolut sigura ca vom reveni aici cand mai creste Mititelul, prima data pentru traseul de plimbare, mai apoi pentru cel de via ferrata, pentru ca pur si simplu este mult prea frumos !